Apostila a superlegalizace jsou dva odlišné způsoby vyššího ověření, které potvrzují pravost razítek a podpisů zaměstnanců, které listinu vydali. Zároveň potvrzují to, že úředník, který dokument vydal, má oprávnění tento dokument vydávat.
Superlegalizace je vyšší ověření listin, které končí na Velvyslanectví země, kam jsou dokumenty určeny. Superlegalizace platí ve všech státech, které nejsou signatáři Haagské úmluvy o Apostille. Jako jsou například Spojené arabské emiráty, Jordánsko nebo Thajsko.
Zajistíme Vám superlegalizaci na dokumentech vydaných v Česku nebo ve Spojených arabských Emirátech, a to včetně služeb notáře a soudních překladů a ověření na Velvyslanectví zemně, kam je superlegalizace určena.
Nemusíte stát fronty a dohadovat se s úředníky, vše vyřídíme za vás rychle a profesionálně.
Cena superlegalizace zahrnuje:
Cena superlegalizace zahrnuje:
Cena superlegalizace zahrnuje:
Doba vyřízení apostily je 1 až 3 pracovní dny. V případě, že se jedná o dokument vydaný matrikou, která je mimo Prahu a Středočeský Kraj, doba vyřízení apostily se může protáhnout o 2 týdny, a to z důvodu, že dokument zasíláme na ověření před apostilou na Krajský úřad města, kde byly matriční dokumenty vydané.
Expresní vyřízení apostily je možný dle typu dokumentu.
Dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) o podpoře volného pohybu občanů zjednodušením požadavků na předkládání některých veřejných listin v Evropské unii a o změně nařízení (EU) (dále jen „nařízení o veřejných listinách“). Není potřeba Apostila na dokumentech v rámci EU. Jedná se o tyto listiny: rodný list, změna jména, úmrtní list, oddací listy, vysvědčení o právní způsobilosti k uzavření manželství , rozvod, rozluku nebo prohlášení manželství za neplatné, registrované partnerství, včetně způsobilosti k uzavření registrovaného partnerství a statusu registrovaného partnerství, zrušení registrovaného partnerství, rozluky nebo prohlášení registrovaného partnerství za neplatné, bydliště nebo místo pobytu, státní příslušnost, neexistenci záznamu v rejstříku trestů.
Ovšem vyšší ověření formou apostily není tímto nařízením rušeno a často se setkáváme s tím, že spousta úřadu v EU apostilu vyžadují. Pro to doporučujeme si tuto informaci ověřit na úřadě, který bude dokumenty přijímat.
Jakékoliv diplomy, školní vysvědčení a dokumenty vydané notářem (plná moc, ověřený podpis na listině, notářsky ověřená kopie, výpis z veřejných databází vydaný notářem atd..) stále podléhají povinnosti zajištění apostily v rámci EU a úřady můžou apostilu požadovat.
Apostilní doložka jako taková nemá omezenou platnost. Ovšem některé dokumenty, na kterých se dává apostilní doložka mají omezenou platnost, jako jsou například vysvědčení o právní způsobilosti k uzavření manželství v zahraničí nebo výpis z rejstříku trestu.
V České republice bohužel nelze zajistit elektronickou apostilu, ani apostilu na dokument vytištěný z elektronické podoby. Dokument musí být v originále. Výjimkou je, pokud bude elektronický dokument obsahovat elektronický podpis. V takovém případě, zajistíme konverzi dokumentu do fyzické podoby u notáře a následně zajistíme apostilu.
Nepožadujeme. Zajistíme vám apostilu na vašich dokumentech bez plné moci od majitele dokumentů.
Ano, stačí nám sdělit jméno osoby, která bude vaše dokumenty vyzvedávat a my je jí radí předáme.
Pokud nám doručíte dokumenty osobně, můžete zaplatit u nás v kanceláři hotově nebo kartou. Pokud nám dokumenty zašlete, po obdržení dokumentů vám vystavíme fakturu, kterou zaplatíte bankovním převodem.
Na samotné apostile se neuvádí informace, do jakého státu je Apostila určená, pro to vám bude Apostila platit ve všech státech, které akceptují apostilu (signatáři Haagské úmluvy o apostille).
Ano. V případě, že jsme dokument neověřily, apostilovali nebo soudně přeložili, můžete zakázku zrušit a my vám vrátíme peníze. Stejně tak pokud z nějakého důvodu se nám nepovede zajistit apostilu, peníze vám vrátíme v plné výši.